Onze dienstverlening

De cliënt staat centraal in alles wat we doen

Zo gaan we te werk

Met onze manier van werken zorgen we ervoor dat onze cliënten zo snel en goed mogelijk voorzien van een passend hulpmiddel.

Wij werken altijd volgens onderstaande pijlers, dit is onze blauwdruk, de basis van waaruit wij werken. Daarnaast geloven wij in het leveren van maatwerk, een dienstverlening toegespitst op de specifieke wensen van onze opdrachtgevers. Elke opdrachtgever is anders en daarmee voor ons uniek. Daarom kijken we gezamenlijk hoe we de samenwerking verder optuigen. Door op deze manier te werken borgen we dat de cliënt ook écht centraal staat.

Partners

Van traditionele leverancier naar samenwerkingspartner

Wij zien onszelf niet als ‘traditionele leverancier’, maar als samenwerkingspartner voor onze opdrachtgevers: gemeenten, zorginstellingen en het UWV. Zo zorgen wij dat we met onze partners ‘out of the box’ denken en handelen. We durven van de gebaande paden te gaan en bedenken technische oplossingen om het beste voor onze gezamenlijke cliënt te bereiken. Samen helpen en ondersteunen we de cliënt vanuit gelijkwaardigheid en respect.

Klanttevredenheid

Gedreven door onze tevreden cliënten

Onze tevreden cliënten zijn voor ons de drijfveer voor het uitvoeren van onze werkzaamheden. Daarom stellen wij klanttevredenheid centraal in onze bedrijfsvoering. Dit is terug te vinden in onze missie en kernwaarden: gewoon, betrouwbaar, lokaal betrokken en gedreven door de cliënt.

Deze richting is niet toevallig gekozen, het is wie we zijn en waar we voor staan. De tevredenheid van onze cliënten is voor ons een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van onze werkzaamheden. Door het continu ophalen van cliëntervaringen krijgen wij inzicht in waar het goed gaat en waar verbeteringen nodig zijn.

RSR Duiven

Lokaal

Altijd in de buurt met onze klantvestigingen

Met lokale klantvestigingen borgen we kleinschaligheid en flexibiliteit. Zo zijn wij in staat om mee te bewegen met onze opdrachtgevers en snel te schakelen, daar waar dat nodig is. Wij geloven in de kracht van korte lijntjes en persoonlijk contact.

Doordat we midden in de regio aanwezig zijn, helpen wij cliënten snel en accuraat bij storingen en problemen. Op de klantvestigingen voeren we reparaties uit en houden we een voorraad standaard hulpmiddelen en onderdelen aan. Zo houden we onze cliënten mobiel.

 

Vast team

Lokaal betrokken en een vertrouwd gezicht

Wij koppelen aan elke opdrachtgever een vast team met ervaren medewerkers. Dat zorgt voor herkenbaarheid. Zo bouwen we een vertrouwensband op met elkaar, leren we elkaar kennen en weten we wat er speelt in de omgeving. De korte lijnen die deze structuur met zich meebrengt en het weten bij wie je moet zijn, zorgt ervoor dat we elkaar sneller kunnen helpen.

Specialist in complex maatwerk

De wereld verandert en wij veranderen mee.

We zijn ervan overtuigd dat complex maatwerk steeds belangrijker en relevanter wordt in de hulpmiddelenbranche. Ook weten wij dat snelheid hierbij vaak een cruciale factor is. Daarom werken wij al jaren met een eigen ‘team Specials’. Dit team bestaat o.a. uit adaptatietechnici die in onze eigen werkplaats vele maatwerkoplossingen zelf in huis kunnen produceren/maken. Doordat we dit in eigen huis hebben, kunnen wij sneller maatwerk leveren en is er altijd en goede afstemming tussen de adviseur, de adaptatietechnicus, zorgprofessional en de cliënt. Zo borgen we de kwaliteit en veiligheid van het hulpmiddel en hoeven we de cliënt niet onnodig te belasten. Het welzijn van onze cliënt staat centraal.

“Het belangrijkste is en blijft dat we ten alle tijden onze cliënten blijven helpen, op wat voor manier dan ook.”
Thijs Middag , vestigingsmanager RSR - Nieuwleusen
Lees het verhaal van Thijs
“Een adviseur kan van alles bedenken en wij plakken daar dan direct het praktische plaatje aan vast.”  
Wilco Boers , Adaptatietechnicus RSR
Lees het verhaal van Wilco
“Het vak van revalidatie servicemonteur leer je in de praktijk. Daar is geen opleiding voor, het is uniek”
Sjoerd Havermans , Servicemonteur RSR
Lees het verhaal van Sjoerd

Wilt u weten waar RSR zich heeft gevestigd?

Ga naar onze pagina