Siza test slimme technologie van RSR
Zorgorganisatie Siza is gestart met de innovatieve pilot 'Slimme Elro' van RSR. Met de technologie van het Tim-kasje wil RSR ergotherapeuten meer inzicht geven.
De ervaring van Siza
Zorgorganisatie Siza is gestart met de innovatieve pilot 'Slimme Elro' van RSR. Met de technologie van het Tim-kasje wil RSR ergotherapeuten meer inzicht geven.
De ervaring van Siza
Prachtig nieuws: RSR en Noorderbreedte breiden de samenwerking uit! Noorderbreedte is een grote zorginstelling in het noorden van het land.
De ervaring van Noorderbreedte
Vanaf 1 juli 2024 is RSR de nieuwe leverancier voor hulpmiddelen bij de Sint Maartenskliniek in Nijmegen. Samen kijken we terug op de start en de eerste maanden van deze nieuwe samenwerking.
De ervaring van Sint Maartenskliniek
Meer inzicht in hulpmiddelengebruik en meer grip op het beheer: dat is waar slimme hulp Flo voor moet gaan zorgen bij Zorgspectrum Het Zand.
De ervaring van Het Zand
Koen Euren is vijf jaar adviseur bij RSR in Breda. Door zijn ergotherapeutische achtergrond kan hij zich goed verplaatsen in klanten en bewoners.
De ervaring van Koen Euren
Op donderdag 16 februari is Flo van RSR gelanceerd, een slim platform voor hulpmiddelenbeheer waar Rosengaerde als eerste mee gaat werken.
De ervaring van Rosengaerde
‘Het mooie van droogijsreiniging is dat het in korte tijd op locatie bij de zorginstelling gebeurt. Bewoners zijn hun rolstoel dus maar heel even kwijt’
De ervaring van Hanna Gommers
“We kunnen onze kostbare tijd nu beter inzetten voor onze bewoners”
De ervaring van Attent Zorg
“Het belangrijkste is en blijft dat we ten alle tijden onze cliënten blijven helpen, op wat voor manier dan ook.”
De ervaring van Thijs Middag
‘Ik wil mensen helpen, dat is mijn drive.'
De ervaring van Remco Verhoef
'Er wordt buiten de kaders gedacht, dát is RSR'
De ervaring van Sjaak en Lonneke
‘Het mooie van droogijsreiniging is dat het in korte tijd op locatie bij de zorginstelling gebeurt. Bewoners zijn hun rolstoel dus maar heel even kwijt’
De ervaring van Sjoerd Havermans
“De Wlz vraagt om continue samenwerking, waarbij de cliënt centraal staat”
De ervaring van Leonie Snijders
“Een adviseur kan van alles bedenken en wij plakken daar dan direct het praktische plaatje aan vast.”
De ervaring van Wilco boers
“Bij RSR staat de klant altijd centraal. We vinden het belangrijk dat er een efficiënte ketensamenwerking ontstaat”
De ervaring van Menno Huisman
“Samen met RSR kijken we naar een zo goed mogelijke balans tussen zelfredzaamheid en juiste positionering.”
De ervaring van Gerdien Poutsma
‘RSR zoekt altijd naar een oplossing. De lijnen zijn kort en het contact is persoonlijk'.
De ervaring van Attent Zorg