Klantenservice RSR

Accessoires

Het mandje van mijn hulpmiddel is los, kan ik dit zelf verhelpen?

Zit het mandje van uw hulpmiddel los? Misschien kunt u het zelf of iemand in uw omgeving het mandje weer op uw hulpmiddel bevestigen. Lukt dit niet of is het mandje afgebroken? Neem dan contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.

Mijn stokhouder zit los, wat moet ik doen?
  1. Als uw stokhouder los zit, kan het zijn dat het riempje stuk is.
  2. Als de stokhouder zelf stuk is, bestellen we voor u een nieuwe stokhouder.

Neem in beide gevallen contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.

De spiegel op mijn hulpmiddel zit los of ik kapot, hoe kan ik dit verhelpen?

Als de spiegel los is, kunt u deze zelf vast (laten) zetten met een schroevendraaier. Lukt dit niet of is de spiegel afgebroken? Neem dan contact op met de klantenservice voor het maken van een afspraak voor reparatie.

Ik ben de sleutel van mijn scootmobiel kwijt, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice en geef aan welk type scootmobiel u heeft.