Mijn RSR
Onderwerpen
Mijn RSR is nu ook beschikbaar als app voor de smartphone en tablet. Al het gemak van het portaal verpakt in een eenvoudig te bedienen app. Zo kunt u overal en altijd eenvoudig al uw RSR zaken inzien en regelen.
Heeft u al toegang tot Mijn RSR? Dan logt u in met uw bestaande inloggegevens. U hoeft dan niet opnieuw een account aan te maken.
Hoe installeer ik de App?
Mjn RSR is beschikbaar via Google Play en de App store. Via onderstaande buttons kunt u de app vanaf uw tablet en smartphone downloaden.
Mijn RSR is een vrijblijvende dienst voor iedereen die een mobiliteitshulpmiddel in bruikleen heeft die door RSR in opdracht van de gemeente (Wmo) is verstrekt. Zoals een rolstoel, aangepaste fiets, elektrische rolstoel, scootmobiel of tillift.
Dan helpen wij u graag. Start gerust via Mijn RSR een chatgesprek met onze klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30. Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.
Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn RSR een chatgesprek met onze klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30. Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan stelt u zelf eenvoudig een nieuwe wachtwoord in. Ga naar Mijn RSR of open de Mijn RSR App en klik op “Wachtwoord vergeten”. Voer uw gebruikersnaam in en klik op de gele button “Stuur link”. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Klik op de link in de e-mail en stel zelf een nieuw wachtwoord in. E-mail niet ontvangen? Controleer dan uw ongewenste e-mailbox (spambox)
Gebruikersnaam vergeten?
Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn RSR een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.
Mijn RSR is een klantportaal waarmee de gebruiker van het hulpmiddel inzicht heeft in de hulpmiddelen die door RSR in opdracht van de gemeente (Wmo) in bruikleen zijn verstrekt. De mogelijkheden en voordelen van Mijn RSR op een rij:
- Inzicht in uw hulpmiddelen
- Direct zelf reparaties of onderhoud inplannen
- Inzicht in al uw lopende afspraken en afspraken tot 6 maanden terug
- Zelf uw gegevens wijzigen
- Direct contact via Live Chat
- Mijn RSR is 24/7 bereikbaar
- Mijn RSR is ook beschikbaar als App. Klik op de onderstaande buttons om de App te downloaden:
Aanmelden voor mijn RSR is eenvoudig en zo gebeurd. Ga naar de website van Mijn RSR of open de Mijn RSR App en klik op “maak een account aan” en vul het aanmeldformulier in. Hierna ontvangt u binnen één werkdagen per e-mail een activatielink om uw account te activeren. Hierna ervaart u direct al het gemak van Mijn RSR.
Mijn RSR wordt een omgeving alleen voor inwoners die klant bij ons zijn. Deze omgeving is binnenkort beschikbaar. U kunt gebruikmaken van het zakelijke-portaal voor gemeenten. Hier vindt u alle informatie rond uw contract; zoals lopende opdrachten, uitstaande voorzieningen en de actuele status van klantaanvragen. Uw rayonmanager weet hoe u op het portaal kunt inloggen.